Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Fedaykin | użytkownik

imię i nazwiskoMaciek Mindowicz adresGdańsk zarejestrowany19.05.2006 @19:43:18 ostatnio na stronie21.04.2010 @17:44:08

1. Ogólnie rzecz biorąc przeniosłem się na http://fedain.deviantart.com/ więc moja tutejsza galeria jest mało aktualna.
2. Konto trzymam w celu pisania ocen. Staram się żeby były ciekawsze, niż "super"-rewelacja lub "nie na DD"-poniżej krytyki.
3. Ten punkt jest żeby było ich 3, a nie 2, zawsze trochę lepiej wygląda. Wygląda jakbym miał do napisania o 1 punkt więcej.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwfedain.deviantart.com Gadu-Gadu7800027
digarty32 komentarze805 posty na forum73

komputer / sprzęt
komputerowy i elektroniczny

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~krejzolka    25.09.2008 @17:59:45
hehe dzięki :D
_______
Tworząc swój własny świat...
~rance    25.09.2008 @17:25:36
dziękuje. ;]
~malapszczulka    25.09.2008 @16:29:28
dziekuje za konkretne komentarze:D
~malapszczulka    25.09.2008 @16:22:03
nie mam nic przeciwko,ja za kawa tesh nie przepadam,a codziennie w pracy robie setki kaw:Ptakie zycie.zapraszam do obejrzenia mojej galerii
~krejzolka    21.09.2008 @23:39:26
dzięki
_______
Tworząc swój własny świat...
~krejzolka    18.09.2008 @15:53:51
Nooo nawet przeczytałam cały bo już mi się początek podobał :D
_______
Tworząc swój własny świat...
~Hellhound    16.09.2008 @22:23:07
Dzięki za budującą krytykę Pozdrawiam!
~Kimiko16    21.06.2008 @14:22:26
A dzięki dzięki ^^
~krejzolka    27.05.2008 @22:21:11
hehe dzięki
_______
Tworząc swój własny świat...
~krejzolka    10.02.2008 @13:40:01
hahaha xD tylko 2 lata ;P
_______
Tworząc swój własny świat...
~krejzolka    10.02.2008 @00:44:05
nie przesadzam szczera prawda
_______
Tworząc swój własny świat...
~krejzolka    09.02.2008 @00:42:02
Dzięki ;* A okno jasne że pożyczę ;P Możesz przyjechać do mnie i porobić z niego zdjęcia ;P A na nowości czekam z zapartym tchem :D
_______
Tworząc swój własny świat...
~krejzolka    08.02.2008 @22:00:11
No i co Ty mi tu wkręcasz co nowa praca to lepsza zarąbiste są
_______
Tworząc swój własny świat...
~krejzolka    08.02.2008 @19:05:28
a tam nie masz zdolności b.fajnie Ci to wychodzi
_______
Tworząc swój własny świat...
~krejzolka    07.02.2008 @23:19:25
Dzięki wielkie Ja nigdy nie wiem do jakich kategorii dopasowywać zdjęcie ;P
_______
Tworząc swój własny świat...
~Rayvaro    29.04.2007 @11:21:31
dzieki czarna ramka zlewalaby sie ze zdjeciem, potrzebowalem kontrastu
pozdrawiam :D
~TeodorSzyc    18.04.2007 @01:58:51
dzieki chlopak :D
_______
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510 58209...
~Sambor    17.04.2007 @22:53:00
THX
_______
Cudu z gówna nie ulepisz
!Xysztof    25.03.2007 @22:24:30
Dziękuję
^sleepwalker    24.03.2007 @11:59:46
dzięki
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~rau    20.01.2007 @20:07:33
no to nic to ja sie nie gniewam ;-P gorsze oceny miewalam :-/
~TheBlackWhiteAngel    20.01.2007 @19:02:39
Oooo... Dziękuję!
_______
Serca ludzkie są większe niż nam się zdaje... Jednak trzeba pamiętać że w jednym sercu może gościć miłość i nienawiść, czerń i biel, szept anio
~DonVito13    20.01.2007 @12:36:07
dzięki za komentarz i ocene pozdrawiam

ps. a co do stylizowanej pieści no może nie pomyslalem ;]
_______
Volenti nil impossible | some works -> http://www.wiktorkolodziej.pl
~rau    20.01.2007 @11:32:21
on celowo mial taki byc ale... co tam....
~utak3r    10.12.2006 @17:36:54
dzięki za komentarz Przy okazji - na tej pracy nie ma ani kawałka zdjęcia...
_______
Piotr "utak3r" Borys
http://utak3r.pl
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt